Архієрей

Біографія архієпископа Полтавського і Кременчуцького Федора (Бубнюка)

Храми єпархії

Храм Святого Архістратига Божого Михаїла в с.Петрівка

Свято-Миколаївський кафедральний собор м. Кременчука

Церква Покрови Пресвятої Богородиці у Полтаві

Список парафій Полтавської єпархії

Архів

2018-01

2017-12

2017-11

2017-10

2017-09

2017-08

2017-07

2017-06

2017-05

2017-04

2017-03

2017-02

2017-01

2016-12

2016-11

2016-10

2016-09

2016-08

2016-07

2016-06

2016-05

2016-04

2016-03

2016-02

2016-01

2015-12

2015-11

2015-10

2015-09

2015-07

2014-12

2014-11

2014-10

2014-09

2014-08

2014-07

2014-06

2014-05

Православний календар

Лютий 2018
Пн   5 12 19 26
Вт   6 13 20 27
Ср   7 14 21 28
Чт 1 8 15 22  
Пт 2 9 16 23  
Сб 3 10 17 24  
Нд 4 11 18 25  
Паломницький центр ім. преп. Паїсія Величковського Духовно-культурний центр

Покаянний канон Андрія Критського

2012-02-27

З великим мистецтвом св. Андрій переплітає великі образи - Адама і Єви, рай і гріхопадіння, патріарха Ноя і Давида, Обітовану Землю і вище за все Христа і Церкву - зі сповіданням гріхів і каяттям. Події Священної історії явлені як події мого життя, діла Божі в минулому як справи, що стосуються мене і мого порятунку, трагедія гріха і зради як моя особиста трагедія. Моє життя показана мені як частина тієї великої, всеосяжної боротьби між Богом і силами темряви, які повстають на Нього.

Канон починається з глибокого особистого оклику: З чого я почну оплакувати окаянні справи мого життя? Яке початок покладу я, Христе, нинішньому риданню?

Отже, протягом чотирьох вечорів дев'ять пісень Канону говорять знову і знову про духовної історії світу, яка в той же час - історія і моєї душі. Слова Канону призивають мене до відповіді, бо говорять вони про події та справи минулого, зміст і сила яких вічні, оскільки кожна людська душа - єдина і неповторна - проходить тим же шляхом випробувань, стоїть перед тим же вибором, зустрічається з тією ж вищої і найважливішою реальністю. Значення і мета Великого канону саме в тому і полягає, щоб явити нам гріх і тим самим привести нас до покаяння.

Ось чому пісний шлях починається з повернення до вихідної точки, до творення світу, гріхопадіння, спокути, до того світу, де все говорить про Бога, все відбиває Божу славу, де все, що відбувається, всі події безпосередньо пов'язані з Богом, де людина знаходить справжні виміру свого життя, і, знайшовши їх, кається.

Повернутися в розділ